Jeg går ikke med extensions af hensyn til tyngdeloven.

onsdag, november 18, 2009

Bas

I en travl hverdag ønsker man sig sommetider andre steder hen. Eksempelvis ønsker jeg mig ca. konstant hjem i en vens stue lørdag aften med en Shaker i hånden (shut up) og go' bas i blasteren.
Det er en utroligt bumset og ret åndssvag måde at tilbringe sine dagdrømmerier, men det er ikke desto mindre sådan jeg har det. Æ vil være stiv, spaj', og i godt selskab.
Faktisk har jeg sommetider mere lyst til at forsvinde i tågerne fra røgmaskinen på en dub-club med en kælling sød pige i skødet armene.
Der er ét eller andet ganske dragende ved de hér kunstigt røgfyldte couch clubs med højt til loftet og tung bas i gulvet; det er sexet på en måde jeg har svært ved at beskrive. Nej, jeg snakker ikke om swingerklubber, selvom det sikkert også kan være ganske sexet; det er bare ikke min stil... p.t....
For mig er der nærmest intet mere sexet end en bas, der er så kraftig, at den praktisk talt forstyrrer din hjerterytme. Den skal være så dyb, at man ikke selv behøver bevæge sine ben, og den skal være så tung, at man har masser af tid til at fjerne det yderste lag tøj, så kurverne bliver lidt mere udtalte.

Ode til Bassen:
Sine, Saw, Square, yeah, I hear it everywhere,
When my mind dilates, I feel the bass oscillate,
Breaking through the concrete floor, busting open iron doors,
Pumping through my veins like a drug, I can't explain - the feeling!
Of the 808, the beats that my soul creates,
the sound my feet are makin' when I stomp till I break'em, shake'em!
Feelin' alright, feelin' good, feelin' fine!
Gon' find myself a girl, a girl I claim all mine!
And if you like to bust a rhyme, come on, baby, take your time
to feel the beat pop-pop-pumpin', feel the bass, boom boom!
Playing till Apocalypse, dropppin' beats until we're doomed!

1 kommentar:

Jakob Goul sagde ...

Shaker? FFFFFFFFUUUUUU-